Հյուսիս-հարավ ավտոճանապարհը անկախ Հայաստանի պատմության թերեւս ամենախոշոր, մեգանախագիծն էր։ Ամենամեծ ֆինանսավորում ունեցող ծրագիրը, որի հիմնական մասն էլ ֆինանսավորվել է վարկերով։ Շատ մասնագետներ օբյեկտիվորեն
հարց են բարձրացրել՝ արդյո՞ք պետք էր մի ճանապարհի համար այդքան մեծ վարկերի տակ մտցնել երկիրը, որի արդյունավետությունն այնքան էլ հստակ չէր։ Ու ինչ են արել այս մեգածրագրի հետ Նախկինները, էսօրվա մտահոգվածները, էտ մտահոգվածների օրոք բերաններ ջուր առած շեյխերն ու պարտիզանները։ Արել են էն՝ ինչը միշտ լավ է ստացվել մոտները։ Մսխելն են ճանապարհը։ Տարիներ շարունակ նարկամանի պես ճանապարհի փողերը քաշել են քթները ու ծրագրի մեկնարկից համարյա 10 տարի անց ոչ ճանապարհը կա ոչ էլ փողերը, փոխարենը բազմաիթվ թալանչիների վրով քրեական գործեր կան բացված։ Ու էսքանից հետո էոօրվա իշխանությունների դեմ դուրս ելած ռեմբոները հլը խոսում են ինչ որ մտահոգություններից, էսօրվա իբր անիմաստ ծախսերից ու այլ հեքիաթներից։
հարց են բարձրացրել՝ արդյո՞ք պետք էր մի ճանապարհի համար այդքան մեծ վարկերի տակ մտցնել երկիրը, որի արդյունավետությունն այնքան էլ հստակ չէր։ Ու ինչ են արել այս մեգածրագրի հետ Նախկինները, էսօրվա մտահոգվածները, էտ մտահոգվածների օրոք բերաններ ջուր առած շեյխերն ու պարտիզանները։ Արել են էն՝ ինչը միշտ լավ է ստացվել մոտները։ Մսխելն են ճանապարհը։ Տարիներ շարունակ նարկամանի պես ճանապարհի փողերը քաշել են քթները ու ծրագրի մեկնարկից համարյա 10 տարի անց ոչ ճանապարհը կա ոչ էլ փողերը, փոխարենը բազմաիթվ թալանչիների վրով քրեական գործեր կան բացված։ Ու էսքանից հետո էոօրվա իշխանությունների դեմ դուրս ելած ռեմբոները հլը խոսում են ինչ որ մտահոգություններից, էսօրվա իբր անիմաստ ծախսերից ու այլ հեքիաթներից։
Mkrtich Israyelyan fb page
www.amedianews.com
No comments:
Post a Comment